ka | en
TSU

ელექტრომობილის მაღალი ძაბვის ძალოვანი სისტემის მოდელირება CISPR-25 CE სტანდარტული გაზომვების შედეგების გამოყენებით

ავტორი: ბადრი ხვიტია
თანაავტორები: ზვიად კუჭაძე, ანა გეონჯიანი, რომან ჯობავა
საკვანძო სიტყვები: ელექტრომობილი, მოდელირება, მაღალი ძაბვის სისტემები, ინვერტერი
ანოტაცია:

შემოთავაზებულია მეთოდოლოგია, რომელიც საგრძნობლად ამცირებს EMC/EMI პრობლემების წინასწარი პროგნოზირების დროს და საკმაოდ ამარტივებს თვითონ გამოსაკვლევი სისტემის შექმნის სამუშაოებს. ნაჩვენებია თუ რამდენად ზუსტი მოდელის აგებაა შესაძლებელი მხოლოდ CISPR-25 CE standard-ით ჩატარებული გაზომვების შედეგების გამოყენებით. მოყვანილია შედარებები გაზომვასთან და უფრო რთულ მოდელებთან. განხილულია ინვერტერის, ფილტრის, DC_link capacitor_ის და კაბელების მოდელები და მათი კრიტიკულად აუცილებელი პარამეტრების გავლენა საბოლოო შედეგებზე. შემოთავაზებული მეთოდოლოგია შესაძლებელია გამოყენებულ იქნას, როგორც ინვერტერის ასევე PWM DC/DC converter-ის, Power Line ფილტრის საკმაოდ ზუსტი მოდელის შესაქმნელად. კონკრეტული ინვერტერის მაგალითზე ნაჩვენებია, რომ ასეთი მეთოდით შექმნილი ფილტრის იმპედანსი, DC მძლავრ შესასვლელზე და მოდელირებული conducted emission spectrum from LISN კარგად იმეორებს გაზომილს. ასეთი ინვერტერის მოდელი შესაძლოა გამოვიყენოთ შემდეგში მთლიანი ავტომობილის მოდელირებისას კაბელების ოპტიმალური განლაგების შესარჩევად და პარაზიტული რეზონანსების აღმოჩენის მიზნით.



Web Development by WebDevelopmentQuote.com
Design downloaded from Free Templates - your source for free web templates
Supported by Hosting24.com